رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد گفت: نرم افزار ویژه اتوبوسرانی در شهر یزد راه اندازی می‌شود.

حمیدرضا قمی، عضو شورای اسلامی و رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: نرم افزار ویژه اتوبوسرانی در سامانه حمل و نقل درون شهری استان یزد راه اندازی می‌شود.

قمی افزود: در این سامانه موقعیت اتوبوس، انتخاب خط و مشاهده اتوبوس برای مسافر نمایش داده می‌شود که براساس آن زمان سنجی حرکت در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند با اشاره به مشکلات شهری از جمله افزایش آلودگی هوا ومشکلات محیط زیستی و همچنین مسائل ترافیکی در سطح شهر عنوان کرد ضرورت راه اندازی این سامانه بیش از پیش افزایش یافته است و شهرداری با مشارکت بخش خصوصی و کمک به راه اندازی اپلیکیشن در سامانه حمل و نقل اتوبوسرانی شهری و تشویق همشهریان به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به حل معظلات شهری کمک کند.

وی اظهار کرد: اپلیکیشن ویژه اتوبوسرانی در تصورت تصویب در کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد از شهریور ماه در استان یزد راه اندازی می‌شود.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند خاطر نشان کرد: همچنین نرم افزار تفکیک زباله، ظرف مدت دو هفته به صورت تخصصی و فنی بررسی و ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ص

نرم افزار ویژه اتوبوسرانی در شهر یزد راه اندازی می‌شود

برچسب ها: شهرداری ، اتوبوسرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار